Hoeveel omzet ga ik met SEO realiseren?
Als ondernemer wil je natuurlijk het liefst weten wat je investering op gaat leveren, maar zo werkt ondernemen vaak niet. Wel kunnen we je helpen een gedegen inschatting te maken van wat je aan omzet misloopt / kan realiseren door wel / niet aan SEO te doen.
Lees ons blog: 'Waarom SEO?'
En / of bereken je (gemiste) omzet in 'Hoeveel (online) omzet loop jij mis?'
Related Articles
Waarom SEO?
Het is onbegrijpelijk maar nog steeds zijn er organisaties die niet weten of SEO wel interessant kan zijn... In Nederland start zo'n 90% van alle mensen hun zoektocht naar een product, dienst of locatie in Google. In ons blog 'Waarom SEO' leggen we ...
Mis de crawl-fouten niet: maak verbinding met Google Search Console.
Deze melding roept vaak vragen op bij klanten. Deze functie doet niets meer dan de crawlfouten vanuit Google Search Console tonen in Yoast. Het verbinding maken an sich voegt helemaal niets toe voor je vindbaarheid in Google. Via ons dashboard ...
Wat zijn domeinwaarden / domain metrics
Domeinwaarden (domain metrics) zijn er in vele soorten en maten en worden gebruikt om de waarde van een domein met oog op zoekmachine optimalisatie aan te geven. De moeder van alle domeinwaarden is Google's PageRank ..., iets wat Google niet meer ...
Wat is domein - en pagina autoriteit?
Domein autoriteit (DA), is een waardering die wordt toegekend aan je website domein door MOZ. MOZ is hiermee begonnen toen Google stopte met het openbaar maken van PageRank. "PageRank was een methode om pagina's op internet te ordenen naar belang. ...
Gebruikers koppelen aan Google Search Console
In de nieuwe versie van Google Search Console (2018) kun je gebruikers op de volgende manier via een e-mailadres koppelen. Ga naar 'instellingen' via het menu aan de linkerkant. Klik op de blauwe knop 'gebruiker toevoegen' Vul het e-mailadres dat je ...