In de sectie 'lost' staan links die gewoon nog bestaan

In de sectie 'lost' staan links die gewoon nog bestaan

Bij de backlinks zie je in de sectie 'lost' links staan die er volgens ons dashboard niet meer zijn. In veel gevallen is dit echter niet waar. Als een link echt belangrijk voor je is kun je ter plekke altijd even op de link klikken om te kijken of de link daadwerkelijk 'lost' is.

Redenen waarom links onterecht als 'lost' worden vermeld:

  • Er wordt gebruik gemaakt van de software van Majestic, deze software kan af en toe een storing hebben.
  • De website is net even niet te benaderen geweest voor Majestic op een specifiek moment.

Redenen waarom links wel echt verdwijnen:

  • De site waar de link geplaatst was is (definitief) offline
  • De site is overgenomen en opnieuw ingericht met nieuwe content
  • Het artikel waar de link in stond is verwijderd
  • Het was een betaalde link voor een bepaalde periode en die is afgelopen
    • Related Articles

    • De onderdelen van de sectie 'backlinks'

      In deze widget vind je de informatie over de links naar je website. Links naar je website zijn vaak doorslaggevend voor je ranking in de zoekmachines. Let op: links worden niet realtime opgenomen, eerst moet Google de websites indexeren. Meestal is ...
    • De onderdelen van de sectie 'rankings'

      Voor de meesten is dit een widget die toch wel op de bovenste rij staat, bij onszelf staat deze zelfs helemaal als eerste. Als je de rankings-widget opent kun je er voor kiezen om 2 cijfers te tonen. Je kunt kiezen uit meerdere bronnen, maar de ...
    • Wat is het marketing dashboard?

      Via klanten.heers.nl kunnen onze online marketing klanten in een overzichtelijk dashboard vrijwel alle data rondom hun online campagnes zien. Zaken die hier inzichtelijk worden weergegeven zijn: Rankings in Google en Bing  Links naar je website ...
    • Widgets

      Je dashboard is opgebouwd uit widgets. De widgets in je dashboard zijn eenvoudig te verslepen door eerst bovenaan het edit knopje aan te klikken. Als je daarvoor genoeg rechten hebt kun je daarna de volgorde van de widgets in je dashboard bepalen. ...
    • Hoe koppel ik mijn data aan het dashboard?

      Als je voldoende rechten hebt kun je onder andere de onderstaande databronnen koppelen aan je dashboard: Google Analytics Google Ads Google Search Console Goolge+ Google Mijn Bedrijf MailChimp Campaign Monitor Active Campaign LinkedIn (en Ads) ...