Waarom een support-omgeving?
We zijn de afgelopen jaren flink gegroeid en hebben inmiddels meer dan 100 actieve klanten. Om iedereen zo goed mogelijk te helpen was een support-omgeving noodzakelijk.
- Veel gestelde vragen kunnen hier direct zonder onze hulp opgelost worden
- Zowel klanten als wijzelf hebben nu een compleet overzicht van opgeloste en nog belangrijker onopgeloste tickets.
Voor ons werkt dit veel efficiƫnter en onze klanten lopen zo minder risico dat vragen verloren gaan in de mailbox en dus niet tijdig beantwoord worden.
Afhankelijk van je type vraag en je support contract bepalen wij de prioriteit (we weten dat het voor onze klanten vrijwel altijd een hoge prioriteit heeft ;) maar wij hebben ook maar 24 uur in een dag zitten) en plannen we er tijd voor in.
Klanten met een Service Level Agreement worden uiteraard eerder geholpen.
Related Articles
Welkom bij Support!
Dit is de nieuwe support website van internetbureau Heers. Wij hebben deze al behoorlijk gevuld, zodat je hopelijk direct een antwoord op je vraag vindt. Er zijn 2 niveau's op support.heers.nl 1) Openbaar: want sommige kennis willen we best met heel ...
Wanneer is support het beste bereikbaar?
We zijn op kantoordagen bereikbaar tussen 9:00 en 17:30 uur. Buiten die tijden om kun je je vraag natuurlijk al wel via support.heers.nl stellen dan pikken we hem z.s.m. op. We starten en eindigen onze dag meestal met het beantwoorden van ...
Hoe dien ik een ticket in?
Als je door de veelgestelde vragen heen bent gegaan en je vraag daardoor niet beantwoord is kun je een ticket indienen via het kopje "ticket indienen" of via het oranje plusje. Als je geen bekende klant (voor support) bent kan het zijn dat je je ...
Informatie alleen voor klanten van Heers
Als je klant bent bij Heers kun je inloggen op het besloten gedeelte van onze support-omgeving. Hier kun je: tickets indienen veel meer antwoorden op vragen rondom WordPress en online marketing vinden We gaan namelijk niet al onze kennis met iedereen ...