Wanneer is support het beste bereikbaar?
We zijn op kantoordagen bereikbaar tussen 9:00 en 17:30 uur. Buiten die tijden om kun je je vraag natuurlijk al wel via support.heers.nl stellen dan pikken we hem z.s.m. op.
We starten en eindigen onze dag meestal met het beantwoorden van klantvragen, gedurende de dag zijn we meer bezig met lopende projecten en kijken we iets minder vaak in het ticketsysteem, maar aan het einde van de dag of aan het begin van de volgende staan we in de meeste gevallen weer voor je klaar.
Vrijdagen staan bij ons in het teken van studie en ontwikkeling. Daarnaast is er op vrijdag zowel
bij ons als onze partners (zoals bijvoorbeeld de beheerders van het serverpark) minder capaciteit.
Op vrijdag zullen we dan bijvoorbeeld ook nooit een nieuwe webshop of applicatie live zetten. We zijn er uiteraard wel, maar soms reageren we dus op vrijdag wat minder snel...
Related Articles
Welkom bij Support!
Dit is de nieuwe support website van online marketing bureau Heers. Wij hebben deze al behoorlijk gevuld, zodat je hopelijk direct een antwoord op je vraag vindt. Er zijn 2 niveau's op support.heers.nl 1) Openbaar: want sommige kennis willen we best ...
Waarom een support-omgeving?
We zijn de afgelopen jaren flink gegroeid en hebben inmiddels meer dan 100 actieve klanten. Om iedereen zo goed mogelijk te helpen was een support-omgeving noodzakelijk. Veel gestelde vragen kunnen hier direct zonder onze hulp opgelost worden Zowel ...
Hoe dien ik een ticket in?
Als je door de veelgestelde vragen heen bent gegaan en je vraag daardoor niet beantwoord is kun je een ticket indienen via het kopje "ticket indienen" of via het oranje plusje. Als je geen bekende klant (voor support) bent kan het zijn dat je je ...
Informatie alleen voor klanten van Heers
Als je klant bent bij Heers kun je inloggen op het besloten gedeelte van onze support-omgeving. Hier kun je: tickets indienen veel meer antwoorden op vragen rondom WordPress en online marketing vinden We gaan namelijk niet al onze kennis met iedereen ...